onsdag 19. januar 2011

Tulle dag......

Ikke for at jeg har tullet ,tøyset og hadd det ekstra gøy.......
Men rett og slett fordi at alt ble bare tull i dag med trening og mat.

Man må nok bare innse at skal man klare å holde seg til en sunn livsstil  er nøkkelordet planlegging.
Det ble en impulsiv hanlerunde i dag,glemte klokka og ble akutt sulten.
Hadde jeg hadd noe mat i vesken el fulgt med på klokka slik at jeg kunne oppsøkt no mat før jeg var utsultet ville det ikke vært like enkelt å "sprekke".
Så nå har jeg gjort to tiltak for å ikke komme i en slik situasjon igjen ;)
Jeg har kjøpt en pose usaltet pistasje tøtter,som skal få sin faste plass i vesken,slik at jeg kan ta en håndfull av det om jeg ser at jeg kommer i en slik kjip situasjon.

















(Pistasjnøtter er en god kilde til kalsium og jern, mineraler som er viktig for musklene og nervesystemet.)


 Det andre tiltaket er at jeg har bestillt meg en slik matboks 
så da kan jeg ha med meg et måltid el no sunt småplukk.



GOD NATT :)

2 kommentarer:

  1. Jeg har også bestilt slike matbokser(tror jeg da)
    Bestillte 8 bokser og en kjøleboks i forrige uke engang.
    Er spendt på størrelsen jeg,er så vanskelig å se på slike bilder.
    Lykketil med nøttespisinga.
    Her sklei vi ut med is,potetgull og sjokolade i kveld. Grrrr...den fordømte trøstespisinga.

    SvarSlett
  2. Ja det kan vær vanskeli å seann størrelsen på ulike produkter på nett,har gjort noen bomkjøp jeg ja ;)

    Håpe du bli fornøyd me boksene når de kommer da :)

    Er ikke så farlig å skli ut en dag,det er hva du gjør dagen derpå som avgjør om det va en tabbe..... ;)

    SvarSlett