søndag 23. januar 2011

Noen ganger føles helgenne bare for lange.....dette har vært en slik helg.
Når været og føret ute gjør at man "må" holde seg inne kan det fort bli litt vell høyt aktivitetesnivå på barna uansett hvilke aktiviteter jeg finner på med de.

 I dag har mamman min vært hær på middag :)
Ble hjemme laget pitzza med spelt bunn.
Så hadde vi baket brownies til dessert.

Nå er begge ungene i seng
og jeg og moren min skal i gang med aktive 2 (personal Trainer) på PlayStation 3
Genial hjemme trening.
Trodde virkelig ikke man kunne få slikt utbytte av hjemme trening som dette opplegget gir.
(Har jo prøvd slike vanlige trenings DVD´er å det kan vrkelig ikke sammenlignes.)



Fant ingen klipp på nors/engelsk men dere får et bilde av hva det er.
Det som er så bra med dette er at man får ikke gå til neste aktivitet om man ikke gjør øvelsen riktig.
Så om du står med for mye svai i ryggen el for lite bøy i nærne som kan gi skader vil ikke du få poeng før du finner den riktige arb teknikken.
Dette sikkrer jo at man ikke kan gjøre feil under hjeme trening.

Nei nå må jeg komme igang med svettinga ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar