lørdag 15. januar 2011

Livsstil i endring......

Ja,hvorfor akkurat det som bloggoverskrift.... ?

Livsstilen er foskjellig fra person til person,
men kan også være forskjellig i perioder i hvert enkelt meneskets liv......

Livet har til tider gitt meg store utfordringer,noe som bare har gjort meg sterkere og mere reflektert på hva jeg ønsker for meg og mine.
Men det siste halve året ble livet snudd helt på hodet.....gutten min måtte igjennom en stor opprasjon.
I en slik situasjon legger man sine "behov" til side, å bare er tilstede for barnet sitt.
De siste 6mnd har jeg vært minimalt sosial, blitt ingen trening og lite fokust på kost.
Sønnen min er på bedringensvei,så nå er det på tide at jeg tar meg selv i nakken å finner veien tilbake til den LIVSTILEN jeg hadde før alt dette og ikke minst blir kvitt de 14kg som er kommet på av trøstespising og lite aktiv værdag.

Min LIVSSTIL er I EDRING og jeg gleder meg å se va livet nå har å by på.


Er du fornøyd med din livsstil?
Noen mål du kunne tengt deg å nå ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar