søndag 30. januar 2011

host hark og mye snørr....

I helgen hadde jeg barne fri.....
 å når jeg først er så heldig at jeg har det vil jeg gjærne gjøre alt :)
Sove lenge,trene,feste,god mat me kjærest,shopping,kose tid med venner mm....
Men i stede har jeg logget rett ut med feber og sår hals....blææææ

Når snuppa kom hjem var hun pjusk,øynene rant og nesa var tett....
gikk ikke mange timene så var feberen oppe i 41,4.
Tok turen på legevakta....
ikke stort annet å gjøre en å gi henne masse febernedsettende for det var influensa kunne de fortelle oss.


Motivasjons planen min skal legges ut her i morgen......gruer meg....
.for jeg har knapt fåt trent pga feber....
 Nå nå blir det hjemme dager med snuppa fremover så jeg er spent på om jeg i heletatt får til å trene de neste dagene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar