mandag 24. januar 2011

Motivasjonsplan

Her er resultatene mine fra uke 3.


Kan jo ikke si anne en at jeg er fornøyd med å ha gjenomført 5 av 7 treningsøkter (grønne X)
Har litt å jobbe med når det kommer til maten da.... ser dere (røde O)
ser at utskeielsene kommer på de dagene som ikke var godtnok planlagt.
(link fra oppstart av motivasjonsplan http://min-livsstil.blogspot.com/2011/01/motivasjon.html )

Mandag, som var første dagen ,
var jeg på middag hos min søster.
Når hun sjenket meg et glass vann til maten,begynte jeg å tenke tilbake på dagen å om jeg hadde drukket noe vann tideligere den dagen.....
Klokken var da 16:45 å det ble det første glass vann den dagen,det var faktisk det første jeg drakk den dagen.
Vann er jo KJEMPEVIKTIG til vanlig men ekstra viktig om man ønsker å gå ned i vekt,så jeg kom fram til det at jeg måtte bli mere bevist på det med vann..... så derfor har jeg satt en blå prikk nederst hver dag for hver 1,5dl jeg drikker.
(Behovet er 2 liter dagen,mere de dagene man trener.)




Er spent på denne uken..... : D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar