torsdag 27. januar 2011

Ble ikke noe blogging i går....
Var så sliten etter møtete jeg var på St.Olav.
(ang sønnen min´s diagnose)
Kjennes ut som at 1 time i slike møter tar like mye energi som en hel arbeidsdag.....


Siden det ikke ble noe trening i går,var jeg fast bestemt på å få kommet meg avgårde i dag.
Ble Afro på 3T....elsker den timen :)
Kjenner man "blokkene" på timen godt kan man få opp pulsen ganske så godt på de 45 minuttene .


Nå i  kveld har jeg vært sammen med jentene i fra barselgruppa til lillesnuppa mi
(vi er 7 stik,ble kjent med hverandre for 3 år siden,når vi gikk gravide)
En av jentene har kjøpt seg hus et stykke utenfor byen så denne gangen ble treffet dær.....
nydelig hus,med det drømme kjøkkenet.

Når vi sammles blir det altid mye snoperier og kaker.....
7 jenter med god apetit på det søte ;) he he
Men jeg klarte faktisk å droppe både sjokoladen,kanelsnurrene og kjekksene som sto og fristet på bordet.....koset meg med grønnsaker og kesamdipp :)
Jeg fikk også "dikket" og koset med en liten baby på bare 7-8 uker.
Bare så skjønn da ...
Blir jo helt fasinert av å se på de små fingrene,tærne og de søte grimasene :)



 Nå blir det natta....
Håper på å få skviset inn en treningsøkt ila den hektiske morgendagen.
Ser mørkt ut.....men jeg skal prøve å finne plass til det ja ;)

-god natt-

1 kommentar: