torsdag 20. januar 2011

Min shopping-frie måned....

Ja den gikk rett vest.......

På vei til trening i dag gikk jeg meg på et stort skilt....70% på alle klær i butikken :)
Det var "Lille engel" hadde salg.  (http://www2.clikpic.com/lilleengel/ )
Før jeg rakk å registrere hva som skjedde,sto jeg inne i butikken med en liten kjole jeg har gått å sett på i månedvis i hånda.....
                                                                    

jippi !!!!! minus 400kr på ordiner pris, ja da måtte jeg jo ha den.

MEN, jeg "måtte" jo ha den jakken og gennseren som matchet kjolen,
                                                                             




Så, så jeg en jakke til og et skjørt som ville bli fin til genseren jeg allerede hadde valgt,ja da ble det det også.




  


Dama i butikken slo inn alt på maskina , 2162 kr ble det før hun trakk i fra rabaten....

648,50kr ble det for alle klærne til lillesnuppa :)




ELSKE SALG når man kan gjøre slike kupp <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar