fredag 28. januar 2011

Kjøttdeig pakket som pølser....

Våktnet i morrest å var helt groggy,vondt for å svelge og slapp....blææææ
Håper virkelig ikke jeg er i ferd med å bli syk.
Har jo ikke tid til det.
Dørstokkmila blir uendelig lang etter sykdom.
Jeg har pakket på med c-vitamin og "vekk i morgen" tabletter,
så håper jeg slipper unna denne gang.

Jeg veide meg i dag,å det var som forventet 300gr ned denne uka.
Ikke all verden,men ned er ned.
Jeg synes det er både motiverende og gøy å måle framgang i noe man kan ta og føle på....
Så jeg bruker å se for meg slike pakker med 400gr kjøtteig de som er pakket i slike ruller/pølser
Så på to uker har det "forsvunnet" 7 slike 400gr kjøttdeigpølser fra kroppen min,

Helt sykt å tenke på ;) he he










Håpe alle får en kjempe fin lørdagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar