torsdag 27. januar 2011

Den lille sorte

Var i byen på jakt etter briller men kom over denne" lille sorte" :)
Alle burde ha minst en sort kjole.
Den er jo helt klart mye finere på en slik den henger nå ;)

 Den ser veldig lang ut,men den går rett under kneet.

Blondene går i kryss bak på ryggen ned til der BH starter.



VEIING I MORGEN ....

Denne uka har gått så alt for fort,kan ikke se for meg at det er stort som har forsvunnet denne gang....
Tipper 200-300gr ned.
Legg selvfølgelig it resultatet ila morgendagen ;)

3 kommentarer:

  1. Ååååå,den var fin da. Perfekt til meg som elsker svart.

    SvarSlett
  2. Blitt bare mere og mere glad i sort jeg også :)
    Kunne ikke la denne henge når jeg først fant en kjole til min "dårlig stablet" kropp ;) hehe

    SvarSlett
  3. Kjempe fin kjole! Du kan å finne fine klær du frøken ;) æwå å vil!!! Anniken

    SvarSlett