fredag 21. januar 2011

Spent på morgen dagens vekt..... (21 januar)


Sist fredag veide jeg meg,
så hver fredag fremover skal jeg veie meg,
(jeg kommer til å legge ut resultatet her ila morgendagen)
så jeg er spent på hva vekten vil vise.



Jeg skal også ta mål av mage,rompe,lår osv i morgen slik at jeg har et visuelt utgangspungtet.
Det å måle seg kan være en god motivasjon.

Vekta sier oss egentlig ikke så mye siden fett har et større volum men veier mindre en muskler.
De alderfleste som ønsker å gå ned i vekt el bare stamme opp har perioder underveis der vekta står bom stille eller i verstefall går litt opp.....det er da mange mister motet å gir opp.
Men da er det bra å kunne finne frem de målene du tok når du startet din livsstil endring,ta nye mål og sammenligne.
 Du vil da se at selv om vekta viser no helt annet,har cm forsvunnet.
Vekta kan stå på stede hvil om du drikker for lite vann også,
saltene i kroppen holder da på avfalstoffer og veske.
Andre grunner til at du ikke ser noe forandring på vekta fra den ene uka til den andre kan være grunnet at du har menstrasjon,noen opplever det også under eggløsningsperioden.


Så finnfram målebånnet og mål deg du også ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar