søndag 23. januar 2011

Lørdagen min

Ute har det regnet og blåst i hele dag,isen langs gatene kunne man ha speilet seg i,
så det ble bare inne dag på de små og meg i dag...
men det er mye kosli man kan gøre inne å :)
Vi har bla annet lekt med  disse "perlenene"

Jeg hadde slike når jeg var liten,å husker at jeg elsket å leke med de,så jeg har lenge vært på jakt etter slike.......ikke enkle å finne i butikkene nå lengere.



Til lunch hadde vi foccacia med kylling og salat

Loff: 100 gram
Kylling brystfilet, rå: 70 gram
Sum 322 kcal


Kan ikke huske sist jeg vare på noe sosialt sist,men i kveld var det min tur... ;)
Jeg har vært ute med min gode venninde Marthe.
Vi dro til et rolig utested og delt en flaske vin....
Ble en koselig kveld.

                                                                                  








Nå skal jeg snart finne sengen.....har booket barnepass på 3T til i morgen.
Gleder meg. :D


GODT NATT !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar