onsdag 16. februar 2011

Valentinesday

Den søte konfekten og dette nydelige smykke lå på hodeputa mi i det jeg skulle legge meg på Valentines dagen....
(mens jeg var å trente og mamman min passet barna,hadde min kjære stukket innom med dette)
Ble virkelig overasket <3



Min kjære Adrian er blitt så glad i omelett....her er han i gang med sine hjerte formede omeletter. 

 Fyller silikon formene og setter de i steke ovnen,så enkelt og gøy for de små :)
Adrian liker å spise de som om det er vaffelhjerter...så han tar på ketchup og spiser de med hennene ;)

(Slike små omeletter er gode å ha med i matboksen. lager du en stor omelett som dekker hele stekepanna,kan du stikke ut små figurer med slike former du bruker til pepperkakene. Jernia har mange ulike former: dinosaur,hellokitty, hest hund,bil osv)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar