fredag 11. februar 2011

Digger den følelsen......

Da har jeg avsluttet uka med en knall spinningtime :)
Bare elsker den lykkerusen det gir i etterkant av en time der man har presset seg max,svetten renner og man merker at her har man oppnådd en kjempe progresjon fra første time 4uker siden .
Går bare å smiler jeg nå,elsker den følelsen det gir.....nesten som en hærlig forelskelse ;)
Fra å komme ut fra første spinningtime å si : æ hate spinnig til å bare digge d ;)
Her er en sang fra timen,
den er hard å jobbe til.....å vær gang man hører det blir sakt
 BARBRA STREISAND i sangen ,så skrur vi opp motstanden.
De sier Barbra Streisand 8 ganger ila sangen så det blir veldig tungt til slutt....skikkelig oppoverbakke ;)

Gleder meg allerede til neste time  :)

Super gira jeg nå.....
MÅ GÅ TIL ANSKAFFELSE AV  SPINNINGSKO JEG NÅ JA. : D



Nå skal jeg finne veien til kjøkkene og lage Omelett til middag  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar