torsdag 10. februar 2011

Kveldskos.....

Utfordringen min  v livstilendringen er snavle-behovet jeg har etter ungene er lagt....
rett å slett kjedespising,men denne uka har jeg klart meg ganske så bra :)
I kveld ble søtsuget dekt av smoothie med tropiske frukter.....NAM,NAM :-P

Langt færre kalorier en den sjokoladen jeg egentli ville ha ;)




Det jeg synes var så tjekt med denne fruktblandinga var at det var 4 små poser a 150gr i denne store posen.
Da er det fort gjort å slenge en slik liten pose i veska i det man løper ut døra for å farte.....el om man har lyst på noe søtt til kvelds så er den lett tiljengelig .

Papaya,mango og annanas :)




VEIE DAG I MORGEN.....

spent ja,har ikke fått fulgt treningsplanen min fra pungt til prikke ,men vært ganske flink me maten da ;)



Blir tidlig kveld på meg i dag ja......
Men må nesten vente til 5 åringen har sovnet ;) he he

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar