søndag 13. februar 2011

Museum og vin i melkeglass......

Lørdag....
Fantastiskt fint vær,hærlig sol men alt for kaldt til å være for lenge ute (-16)
Da er det tjekt at man kan gjøre mye koseli innendørs også :)
Jeg og Adrian 5 dro på museum sammen min veninde Marthe og hennes familie.






(vitenskapsmueet)


Etter deilig lunch på Jordbærpikene med Marthe og fam og litt bytrasking dro jeg og Adrian hjem til søsteren min .
Gøy for Adrian å leke med søskenbarna sine.
Vi ble der utover kvelden,så da ble Tacohygge og sofa kos med rødvin ;)

(hærlig flatt "luehår" ;) he he.....mått jo bare få dokumentert hvordan de drikker rødvin på selsbakkflata )

2 kommentarer:

  1. He,he....her i heimen er ikke ting så nøye bare vi får gjort det vi skal.
    Å det funka fint med rødvin i melkeglass. Slipper å sjenke så ofte da vettdu.

    Du glemte å nevne at vin inntas i kaffekopp på dagtid;-)

    Koselig med besøk av dere da.

    SvarSlett
  2. Sant så sant det søs,vinen smakt like godt i melkeglass :)

    Men tengte jeg skulle droppe å nevne husmorshemmeligheten din om vin i kaffekopp.....kunne høres ut som litt alkis tendenser ha,ha,ha :D

    SvarSlett