onsdag 23. februar 2011

Skal være helt ærlig.......

Jeg trenger virkelig motivasjon og viljestyrke til å spise sunt....
spess i perioder der jeg er sliten el stresset.
Det går i bølger hos meg,perioder er jeg kjempeflink å tenke sunt og spise hver 3-4 time.
Men skal jeg være ærlig å fortelle hvordan jeg nå spiser..... ja da må jeg si at jeg spiser kun skit mat og har ingen struktur på måltidene.....jeg kan gå å småspise 2-3 timer i strekk ,så kan det plutselig gå 6 timer helt uten mat.




10 min pause i garderoben mellom Afro-timen og Yoga flow i dag.


Det er jo så alt for mange fristelser....
lurer virkelig på hvordan andre klarer å gå forbi en sjokolade i butikken el klarer å stoppe å spise is etter "bare"en liten skål.....hmmmmm

2 kommentarer:

  1. Handle på Rimi,de har flytta bort gåtteriet sitt. Måte lete i butikken etter gåtteriet jeg;-)
    Funker kanskje bare til du har lært deg hvor de har plassert det da.

    SvarSlett
  2. Skulle ønske at alle butikker kunne ha dekt til all snop slik de dekker til tobakken ;D

    Med min snop-radar har jeg nok funnet hyllene med snop rimelig raskt ;) he he

    SvarSlett