søndag 6. februar 2011

Fantastisk

Jeg hadde med meg lille jenta mi på 2 år på 3T i dag.
Siden det var hennes første gang på barnepass,årket jeg ikke å delta på no time tilfelle hun plutselig skulle ønske å ha meg der.
Jeg hadde bestemt meg før jeg dro hjemme fra at jeg skulle prøve meg på Mølla i dag.
Jeg har troa på at man skal bestemme seg for hva man vil ha utav den ventende treningsøkta før man drar til trenings senteret el på en spess time.

Normalt bruker jeg å gå store oveier for å "slippeunna" den rekka med Møller ,
for jeg kan ikke å springe....ja du leste rett!
jeg kan ikke å springe ;) ikke har jeg hadd kondis til å våge å prøve heller.
Men som sakt,jeg hadde bestemt meg....så på Mølla måtte jeg ;)
5min oppvarming,rask gannge
10min springing så fort jeg kunne for å få pulsen max opp.
Så tok jeg to min løping og 1min rask gange i 30min før jeg trappet ned.
Storfornøyd med 45min på Mølla med høy puls ;)
Føles så hærlig å kjene at kondisjonen har økt veldig på bare 2-3 uker med trening :D
Ble tid til 30 min med styrke også...så i dag ble d armer og bryst som fikk jobbe litt ;)


Nå er det to små som er lagt,så nå skal jeg slå av lyden på tlf senk lyset i stua å nyte to rykende ferske episoder av :
Greys Anatomy


og Private Practice

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar