lørdag 5. februar 2011

Endelig begynner lille snuppa å bli frisk,å jeg kan trene litt igjen JIPPI :)
En hel uke uten trening kjentes på kroppen,tungt å komme igang.
Jeg var på Functional Moves for første gang sist Torsdag.
Det var en kjempe fin time og ikke for tung å gjenomføre,
MEN herregud så stiv og støl da du....er fortsatt stiv i magen 3 dager etter.
 
 
Ble bare 100gr ned denne uka,men så å si uten trening skal jeg ikke klage.
Jeg angrer for at jeg ikke fikk tatt mål av meg selv før jeg startet,for når jeg tok på meg en jakke jeg ikke hadde brukt de siste ukene ble jeg litt overasket over at den ikke lengere stramte over magen ,så selv om ikke det er snakk om så mage kilo ned,så merkes det på klærne....å det føles jo veldig bra :)
 
Jeg må nok bli enda flinkere med maten fremover om jeg skal kunne se de store forandringene.
 
Bookede timer  fra morgen og ut uken
Søndag: egentrening
Mandag: zumba
Tirsdag : egentrening
Onsdag : Afro
Torsdag : Functional Moves
Fredag : spinning



Håper alle har hadd en fantastisk Lørdag :)
Jeg har iallefall koset meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar