søndag 13. februar 2011

GRATULERE ME DAGEN......

Gratulerer med mordagen alle mammaer :)



Er litt spesielt å være alene mamma på en slik dag,der mødre overhele landen blir feiret og tatt ekstra godt vare på....
Setter i gang noen tanker ja....
Jeg er så utrolig taknemmelig for at jeg er så heldig å ha fått to nydelige barn som jeg får dele vært øyeblikk i livet med <3


Håper alle får en hærlig mordagdag !





En liten dame med et stort hjerte......
Ble helt rørt av min veninde Marthe i går når vi var sammen....
Hun er ei så omtenksom jente....
hun spurte og gravde om hvordan mordagen min ville bli i moregn
uten at jeg skjønte helt hva hun da tengte på...
Når hun skjønte at jeg ikke kom til å bli feiret,
tok hun med seg gutten min ut for å handle mordagsgave som skulle være fra gutten min til meg......
Det som rører meg ved det hun gjorde var selvfølgelig ikke det at jeg skulle få en gave.....
men at gutten min på 5år fikk muligheten til å gjøre noe spesiellt for mamman sin :)
Han var så stolt når han kom tilbake med sin aller første morsdagsgave i en liten pose :)
Pakket den under hodeputa si så han hadde den klar til han skulle vekke meg og overaske meg på senga i dag :)


Tusen takk MARTHE for at du gjorde dagen hær spesiell for Adrian <3
Kjempe glad i deg <3

1 kommentar:

  1. No vart æ veldig rørt, Cecilie. Håpe du får en fin dag. ;-)

    -Lynn-

    SvarSlett