mandag 7. februar 2011

Liker Mandager.....

Så deilig å tenke på at det er mandag i dag....en hel uke foran meg med mulighet for trening og justeringer på dårlige martvaner :)
Jeg føler treninga går veldig bra men at jeg har laaaant igjen før jeg er i mål med å klare å spise gjevnt og riktig ila dagen/kvelden.
Går greit på dagen når jeg er flink å planlegge måltidene og er i aktivitet,men så fort ungene er lagt på kvelden har jeg lyst å kjedespise,å da blir det ofte lysten vinner.....blææææ.


Dagens trening :





Zumba og 30 min Pilates
Har litt å jobbe med når det kommer til Pilates jeg ja....
Noe sier meg at jeg ikke har noe særlig bra kontakt med magemusklene mine he he....
men øving/trening gjør mester ;)


Middag må man ha :)
I dag var det 5åringen som velget hva vi skulle ha,så da ble det spagetti.

Min porsjon :
Pasta fullkorn (kokt): 150 gram
Karbonadedeig, Gilde: 150 gram
Tomatsaus/spaghettisaus: 40 gram
Sum 377 kcal

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar