onsdag 20. april 2011

RIO.....

I dag har jeg og gutten min vært å sett RIO på kino.


Vi har begge gledet oss veldig til denne filmen


Var så spent på om Amrikanerne hadde klart å få med seg Rio´s serpreg og sjarm.
Det hadde de virkelig klart,tom mønsteret i brosteinen langs stranda har de fått med seg i filmen :D




















For 3 år siden tok jeg og en venninde med oss barna og feiret jul og nyttår i Rio
Jeg hadde aldri vært i Rio før det,men jeg har vært å sett mange andre byer i Brasil tidligere.
ELSKER DET LANDET  <3


Hver morgen nå vi kom ned til stranden var det laget nye kunstver i sanden





Mens vi var der var vi så heldige at vi fikk med oss juleparaden .












 Nyttårsaften feirer de på stranden,alle har på hvite klær, ser på rakettene og danser til samba rytmer .

 Når fyrverkeriet er over ofrer de gaver og blomster til havguden









BRASIL MÅ OPPLEVES, DET MÅ OGSÅ FILMEN RIO ;)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar