tirsdag 19. april 2011

Du vil vell ikke gå glipp av en god smaksoplevelse ?

I går var planen å besøke min venninde Lene på sykehuset,hun ble lagt inn med svangerskapsforgiftning så hun var forbrett på 3 uker i sykesengen i vente på at den lille jenta i magen skulle bli klar for å komme.
Så jeg hadde stappet full veska med blader og alle DVD filmene fra Sex and the city serien så hun skulle ha noe å gjøre under ventetiden.
Jeg rakk knapt å komme meg ut døren før jeg fikk tlf om at hun ikke trengte filmer ol,for nå var det noe på gang :)


SÅ da gikk turen til solsiden sammen med Linda i stede.
Elsker å sitte på Cafe å prate om alt mellom himmel og jord <3

Jeg må få anbefale denne isen..... en smaksoplevelse :)

Bannanene er marinert i pasjonssaus og lagt lagvis mellom softis og sjokolade.
Det der var verken min første el siste......jeg skal helt klart nyte mange sommerdager på " bare blåbær" sammen denne søtsaken .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar