søndag 17. april 2011

Magefølelsen stemmer stort sett...... ( desverre)

For en drøy mnd siden skrev jeg om gutten min og ventetiden på MR.
http://min-livsstil.blogspot.com/2011/02/lang-og-nervepirrende-ventetid.html
For to uker siden ringte Kirurgen og ga meg svaret på MR´n gutten min tok 1.mars.
Jeg kan jo ikke si at svaret var uventet,
for mage følelsen min har lenge sakt meg at det er noe som ikke er som det skal igjen med gutten min.
Beskjeden fra kirurgen som opererte han i desember var at det har skjedd en forandring på rest-svulsten.
Den forandringen kan komme av to ting.....
enten er det kreft cellene som har begynt å vokse eller så er det fortykket arrvev etter sist oprasjon .
Etter legen ringte har jeg selvfølgelig krysset fingrene og håpet at det er "kun" fortykket arrvev.....
men håpet og troen på det blir svakere for hværdag, for A.... har de siste 1-2 ukene blitt dårligere.
Han sover flere ganger ila dagen og har vondt for å gå enkelte dager .
Planen er/ var å ta ny MR om 6 uker, men nå når almentilstanden hans er forverret er det mulig noe må gjøres før den tid.

VENTETIDEN FORTSETTER........


                                                         Søte påskeharen min <3


2 kommentarer:

  1. Huff, jeg har ikke ord.... hadde ingen anelse om dette jeg :-( Føler med deg, krysser alt jeg har!! Varme klemmer!

    SvarSlett